het-arubahuis

Elbers: KLM tevreden met positieve resultaten Aruba

Oranjestad/Amstelveen – De president-directeur van de KLM, Pieter Elbers, is blij met de positieve cijfers van Aruba, maar ziet nog wel ruimte voor verbetering. Dat heeft de hoogste KLM-baas tijdens een ontmoeting met premier Eman in Nederland laten weten.

KLM is een belangrijke partner voor Aruba en dat is de reden van het gesprek tussen Eman en de KLM topman. Elbers: "We hebben achterom gekeken en ook vooruit. We hebben gesproken over de ontwikkelingen in Aruba in relatie tot de KLM. Ik vind dat het erg goed gaat met de KLM in Aruba. We zijn sinds enkele jaren terug op het eiland en wij zien een stabiele groei en heel goede perspectieven." Volgens de president-directeur is dit niet alleen te danken aan het feit dat Aruba een fantastisch eiland is, ook de stabiliteit van het land helpt enorm. "Door de investeringen die worden gedaan zien de passagiers hoe mooi Aruba is."

De KLM blijft in zijn product investeren om te garanderen dat passagiers met het luchtvaartbedrijf van en naar Aruba kunnen vliegen. "We zijn tevreden met de cijfers, maar het kan altijd beter. Daarom doen wij ons best om de cijfers omhoog te krijgen. De laatste resultaten zijn echter boven onze verwachting." Volgens Elbers gaat de KLM het aantal vluchten uitbreiden. Het luchtvaartbedrijf vliegt nu met een Airbus en gaat bekijken hoe er meer service kan worden geboden. "We vliegen nu zes keer op Aruba en dat is voldoende. Maar we staan altijd open voor nieuwe kansen."

Interview

met Nederlandse Bedrijven die kansen zien in Aruba.

Bedrijven

Audio

Minister-president Mike Eman spreekt VN-Veiligheidsraad toe

MP Eman Veiligheidsraad